100-årsparty

Här om dagen damp det ned ett kuvert i brevlådan, ett kuvert med riktigt frimärke stämplat i stockholm. Jag brukar alltid kolla avsänaren på baksidan innan jag öppnar ett brev, men det fanns ingen. Intressant, tänkte jag och öppnade.


Lasse & Carina 100 år!
Varför gräva ned sig när livet börjar NU!
Kom och fira med oss!
Klädsel: party-party


Party är ju kul tänkte jag, enda nackdelen var bara att jag inte känner någon Carina och Lasse?! Kollade närmare på kuveret och såg att det var rätt adress på men det stod visst ett namn till på: Karin OCH ANDERS!! Jag känner inte någon Andres, får man gå ändå? Om jag skulle känna någon Anders, hade det varit tillräckligt? Jag hade ju faktiskt fått en inbjudan.

Mejlade och frågade, det var ju klädsel party-party. Det vill jag ju inte missa! 

Kommentarer
Postat av: Sara Lo

haha! det är ju typiskt dig karin! så fort det händer något ska du vara där :p

2009-12-04 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0