Packad och klar

Nu är jag nog packad och enda gången som det är godkänt att vara packad är ju just när man ska ut och resa. Vilken tur att jag ska det då!

Om du inte viste det så är jag påväg till Israel och kommer att mellanlanda i Hestra och Istanbul, det är inte ofta man gör det. Hestra blir imorn kl 19:15 och då hoppas jag att jag blir välkomnad med flaggor och skyltar (Precis som man ska bli när man reser). Istanbull blir på måndag den 18 efter att ha flygit från Landvetter 13:30 och till Israel anländer jag vid 1 tiden på natten den 19. Det är en resa som annars skulle ha kunnat gått på kanske 8h.

Jag kommer komma 300 mil närmre Sanny, det borde nästan kännas!
 


Kommentarer
Postat av: Sanny

Ja det borde kännas. Känner det redan nu när du är uppe i luften.

Landa mjukt. Kram

2010-01-18 @ 21:31:25
Postat av: Viola

Ja, och en massa mer mil från mej! :o ;)

2010-01-23 @ 01:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0