Citronträd

Nu har jag och marita tagit bort en citronträdsrot som höll på att förstöra plattläggningen framför huset. Grannen under oss hade irriterat sig på de uppstickande plattorna, så marita kände sig manad att göra något åt det. Nu ser det riktigt fint ut och hoppas att citronträdet kommer att hålla sig fint oxå. Skulle vara jobbigt om det vissnade så att grannen som äger trädet börjar klaga. Men citroner finns det gott om.


(Tryck för att få den större!)

Jag har skaffat ett israelsikt nummer nu, det borde vara ett tecken på att man har tänkt stanna länge. +97254-4270186. Viola, du har ju gratis sms till hela världen, smsa mig om vad du gör så blir jag glad. =) Men jag kanske inte svarar, för det är inte gratis för mig.



Kommentarer
Postat av: Viola(:

Ja Karin! Det ska jag göra. Jag skickar iväg ett sms nu på direkten :p

2010-01-26 @ 18:13:22
Postat av: johanna

vilken fin citron :)

2010-02-02 @ 14:18:22
URL: http://kohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0